FAQ

Wat zijn jullie openingstijden?
Wij zijn geopend van maandag tot en met vrijdag van 9:00 tot 18:00 uur en zaterdag/zondag van 10:00 tot 17:00. We beantwoorden alle vragen binnen 24 werkuren tijdens deze tijden. Stuur alstublieft geen berichten via meerdere kanalen, aangezien we berichten beantwoorden op volgorde van binnenkomst.

Waar zijn jullie gevestigd?
Wij zijn gevestigd in Nederland.

Wat is een Designer Inspiratie?
Dit is een product dat geïnspireerd is door een specifieke designer geur, maar het is GEEN replica of kopie. Dit moet niet met elkaar worden verward.

Wat voor soort geur is het?
Al onze producten zijn Parfums, wat de sterkste geur is die beschikbaar is.

Zijn jullie producten veganistisch en dierproefvrij?
We gebruiken uitsluitend veganistische geuroliën, en uiteraard zijn onze producten dierproefvrij! We zouden het niet anders willen.

Zijn ze veilig om op kleding te spuiten?
Omdat er een hoger oliepercentage is om de geur langer vast te houden, raden wij aan voorzichtig te zijn bij het aanbrengen op kleding. Dit geldt voor alle parfums, niet alleen voor die van ons. Het gebruik is uiteraard op eigen risico.

Hoe moet ik mijn geuren bewaren?
Zoals met alle geuren, moeten deze uit direct zonlicht en uit de buurt van warme of koude elementen worden bewaard. Het niet volgen van deze richtlijnen kan de kwaliteit van het product beïnvloeden.

Kan ik meerdere kortingscodes tegelijk gebruiken?
Helaas kunnen we geen meerdere kortingscodes tegelijk accepteren.

Heeft de welkomstaanbieding een minimale besteding?
Er is een minimum besteding van 49,95.- om gebruik te maken van de welkomstaanbieding.

Kan ik mijn bestelling aanpassen of annuleren nadat ik deze heb geplaatst?
Helaas is onze verzending automatisch, dus we kunnen een bestelling niet bewerken of annuleren nadat deze is geplaatst.

Hoe lang duurt de verzending?
Bestellingen die voor 08:00 uur van maandag tot vrijdag worden geplaatst, worden dezelfde werkdag verwerkt en verzonden. Je ontvangt je pakket binnen 2-3 werkdagen (exclusief feestdagen). 

Wanneer komt mijn bestelling aan?
Normale levering binnen Nederland is tussen de 2-3 werkdagen. Tijdens aanbiedingen, Black Friday en Kerstmis kan dit iets langer duren. Voor internationale bestellingen kun je de bevestigingsmail raadplegen voor de levertermijn.

Waar is mijn bestelling?
Controleer je trackinglink die naar je is gestuurd bij de verzending (deze kan in de ongewenste/spamfolder terechtkomen).

Mijn bestelling is beschadigd aangekomen?
Maak foto's van de buitenverpakking en de beschadigde fles(sen) waarbij het flessenlabel zichtbaar is, en stuur deze naar onze klantenservice via het contact formulier. Beschadigingsgevallen moeten worden onderzocht, dus we hebben voldoende foto-evidentie nodig. Bewaar de flessen en verpakking totdat wij je hebben laten weten dat we ons onderzoek hebben afgerond. Alle schade moet binnen 7 dagen na ontvangst gemeld worden.

Mijn bestelling is verkeerd ontvangen?
Controleer je orderbevestiging en de ontvangen artikelen. Als er een verschil is, stuur dan een bericht via het contactformulier op de site met een foto van alle ontvangen producten en de pakbon. Fouten moeten binnen 7 dagen na ontvangst worden gemeld.

Mijn bestelling staat als geleverd, maar ik heb het niet ontvangen?
Geen probleem, we helpen je graag verder! Stuur een bericht via het contactformulier met je ordernummer. We beantwoorden e-mails van 09:00 tot 17:00 uur.

Wat is jullie retourproces?
We accepteren producten binnen 30 dagen voor een terugbetaling of ruiling. We verwachten dat klanten een spray of twee testen voor retourneren. We accepteren echter geen flessen die meer dan dit zijn gebruikt of buiten ons 30-dagen beleid vallen; deze zullen naar je worden teruggestuurd. Producten die als deel van een set zijn gekocht, moeten als set worden geretourneerd voor een terugbetaling, anders kunnen we alleen een ruil aanbieden. Neem contact op met onze klantenservice voor verdere informatie.

Waar is mijn ruiling/terugbetaling?
Controleer je retourtrackingbewijs om te zien of we het retourproduct hebben ontvangen en stuur ons een kopie van je ontvangstbewijs. Retouren worden doorgaans binnen een week verwerkt na ontvangst. We zijn niet verantwoordelijk voor retourzendingen die tijdens het transport verloren gaan.

Kan ik twee promotiecodes tegelijk gebruiken?
Nee, kortingscodes of promotiecodes kunnen niet worden gecombineerd, dus je kunt geen codes gebruiken op reeds afgeprijsde bundels of pakketten.